FAQ

FAQ

Poniżej przedstawiamy Wam najczęściej zadawane pytania odnośnie FLATOUT oraz odpowiedzi na nie.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skorzystaj z formularza kontaktowego!

CZY SĄ BILETY JEDNODNIOWE?

Jedyna dostępna opcja to BILET NA FLATOUT i jest dostępny w zakładce flatoutfestival.pl/bilety, na portalu GOING. oraz w sieci salonów EMPIK - pozwala on przebywać na terenie imprezy przez 2 dni w godzinach otwarcia bram.

MAM PROBLEM Z BILETAMI / NIE OTRZYMAŁEM BILETÓW NA MAILA

Bardzo prosimy o kierowanie wszystkich spraw związanych z biletami poprzez formularz Going.

CZY POTRZEBNE JEST OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA / NEGATYWNY TEST COVID / DOWÓD SZCZEPIENIA ABY WEJŚĆ NA WYDARZENIE?

Nie, każda osoba wchodząca na teren obiektu akceptuje jej regulamin, na mocy którego deklaruje, że wg jego/jej najlepszej wiedzy nie ma symptopmów wskazujących na zakażenie Sars-Cov-2, nie przebywa na kwarantannie ani nie miał kontaktu w ostatnich 14 dniach z osobą zakażoną. Na chwilę obecną żaden organizator imprez nie posiada mocy prawnej ani odpowiednich narzędzi aby sprawdzać stan szczepień uczestników i widzów wydarzenia. Nie mniej jednak zachęcamy do tego aby osoby chcące uczestniczyć w tak dużych wydarzeniach były zaszczepione ponieważ w razie kontroli ze strony służb publicznych, na obiekcie będzie mogła pozostać tylko ograniczona ilość osób niezaszczepionych - dokładna liczba podawana jest przez Ministerstwo Zdrowia.

ZAKUPIŁEM KILKA BILETÓW I WSZYSTKIE SĄ NA MOJE NAZWISKO

Tak, system Going przy zakupie przypisuje jedno nazwisko do sprzedaży biletów. Każdy bilet to osobny unikalny kod QR. Dla pewności wejdźcie razem. Jeśli nie jesteście w stanie wejść razem - przekaż kody QR (bilety online) osobom dla których je kupiłeś.
Pamiętaj, że kodu QR można użyć tylko raz - następnie traci ważność. Po zeskanowaniu kodu na bramie otrzymasz opaskę i na jej podstawie będziesz wchodzić na obiekt.

CZY MOGĘ NOCOWAĆ NA TERENIE OBIEKTU, ROZBIĆ WŁASNY NAMIOT?

Na terenie imprezy japfest po godzinach otwarcia bram dla odwiedzających (po 19.00) mogą pozostać jedynie zakwalifikowani uczestnicy wraz z ich samochodami i osobami towarzyszącymi oraz właściciele biletów VIP. Posiadając bilet VIP można wnieść na obiekt własny namiot i w nim nocować - nie można wjechać żadnym pojazdem.
 

CZY NA TERENIE IMPREZY SĄ SANITARIATY, PRYSZNICE?

Na terenie imprezy japfest mamy oczywiście sanitariaty polowe (toitoi), przy nich umywalki, dozowniki z płynem do dezynfekcji. Obok biura organizatora znajduje się także kontener prysznicowy do użytku dla wszystkich zakwalifikowanych uczestników festiwalu oraz właścicieli biletów VIP.
 

CZY MOGĘ WYJŚĆ I WRÓCIĆ NA TEREN FESTIWALU?

Tak, bez względu na to czy jesteś uczestnikiem, widzem, właścicielem biletu vip - wszyscy otrzymują na rękę opaskę która pozwala swobodnie wchodzić i opuszczać obiekt - zerwanie opaski oznacza rezygnację w festiwalu.

CZY NA TERENIE IMPREZY BĘDĘ MÓGŁ ZAPARKOWAĆ SWÓJ SAMOCHÓD, KTÓRY NIE BIERZE W NIEJ UDZIAŁU?

Przed bramą główną zaraz przy wejściu na obiekt dla publiki będzie teren przeznaczony na miejsca parkingowe dla odwiedzających - przy ul. Hangarowej, dojeżdżającej do ODTJ (droga z płyt betonowych) - przy której można parkować po obu stronach jezdni. 

CZY NA TEREN IMPREZY MOGĘ WPROWADZIĆ ZE SOBĄ PSA?

Bardzo prosimy nie przychodzić z psami na nasze festiwale. Jest to impreza generująca bardzo stresujące środowisko dla piesków i z całego serca lepiej zostawić je w domu. Na poprzednich naszych edycjach były przypadki ucieczki psów od właścicieli, zagubionych zwierząt itd.

DO KIEDY MOŻNA WYSYŁAĆ ZGŁOSZENIE SWOJEGO AUTA NA FLATOUT?

Zgłoszenia możecie wysyłać do 31 lipca 2021, do 23:59.

KIEDY DOSTANĘ ODPOWIEDŹ CZY MOJE AUTO ZAKWALIFIKOWAŁO SIĘ NA FLATOUT?

W tym roku przewidujemy odpowiadanie na zgłoszenia w terminie do 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia do bazy danych. Każdy z uczestników, który wyśle zgłoszenie dostanie dane do logowania do panelu zgłoszeń, gdzie będzie mógł sprawdzić status swoje zgłoszenia.

CZY NA TERENIE IMPREZY BĘDZIE CATERING/GRILL?

Tak, na terenie imprezy będziemy mieli kilkanaście kultowych foodtrucków serwujących rozmaitości od burgerów, przez frytki beligjskie, texmex, dania tajskie, curry, kurczaki, zapiekanki, tosty, aż po ramen, napoje ciepłe i zimne oraz piwo, lody, gofry.

Jesteś właścicielem ciekawego street foodu i chciałbyś uczestniczyć w FLATOUT ? Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy!

CHCIELIBYŚMY PRZYJECHAĆ JAKO KLUB, CZY MOŻEMY STANĄĆ KOŁO SIEBIE?

Jak najbardziej! Jest jedno „ale” – musicie wszyscy się zakwalifikować w procesie selekcji!

CZY ORGANIZATOR DLA UCZESTNIKÓW ZAPEWNIA NOCLEGI?

Dla tych, którzy cenią sobie komfort i wygodę polecamy noclegi w lokalnych hotelach.

Dla zakwalifikowanych uczestników, którzy lubią imprezować i uraczą się spaniem na terenie eventu w namiotach lub własnych samochodach nocleg jest oczywiście darmowy.

CZY OSOBY TOWARZYSZĄCE UCZESTNIKOM MOGĄ POZOSTAĆ NA TERENIE IMPREZY POZA GODZINAMI OTWARCIA BRAM?

Tak, pod warunkiem, że zostały zgłoszone przez uczestnika jako osoba towarzysząca. Osoby towarzyszące, które zostaną na evencie łącznie z afterparty, będą traktowane jak normalny uczestnik, otrzymają dostęp do wszystkich fantów typu catering, afterparty i gadżety. Każdy uczestnik może zabrać taką ilość osób towarzyszących ile miejsc posiada jego zakwalifikowany samochód w dowodzie rejestracyjnym/karcie pojazdu wliczając w to siebię.

CZY MOGĘ PODCZAS FLATOUT ROBIĆ ZDJĘCIA BĄDŹ NAGRYWAĆ FILM?

Tak, wystarczy wysłać zgłoszenie akredytacyjne i otrzymać oficjalną akredytację prasową. Formularz znajdziesz w zakładce KONTAKT.

Osoby, których materiały foto/video będą prezentowały nienaganną jakość, mogą liczyć na ich publikację na stronie WWW oraz kanale facebookowym FLATOUT!

CZY UDZIAŁ W ZAWODACH POWER SPRINT ORAZ POWER SLIDE MOGĄ WZIĄĆ TYLKO AUTA, KTÓRE ZAKWALIFIKOWAŁY SIĘ W SELEKCJI JAKO UCZESTNICY?

Tak.